De voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lotte Bennink - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lotte Bennink - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 December 2015 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

Nou daar is dan mijn 1e verslag op waarbenjij.nu. Ik heb geen idee of ik dit ga bijhouden maar ik ga een poging wagen. Via deze manier wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn avonturen in Kaapstad. Op 8 februari stap ik samen met Wendy en Sandhia (2 studenten van de Haagse hogeschool) in het vliegtuig naar Kaapstad. Hier gaan wij 5 maanden stage lopen en natuurlijk heel veel andere dingen meemaken. Op 9 juli zal ik weer landen op Nederlandse bodem en dan hoop ik een geweldige ervaring mee terug te nemen, en natuurlijk genoeg verhalen om jullie jaloers te maken hihi.

Ondertussen zijn de voorbereidingen natuurlijk al in volle gang, het huis is geregeld en ook mijn stageplek is rond. Inentingen zijn gehaald (AUW), de tickets zijn geboekt en nu moet ik nog wat formulieren laten ondertekenen door school en een nieuw paspoort aanvragen (best handig dat deze op 30 juni 2016 verloopt...) Dan kan ik naar de ambassade en dan moet als het goed is het visum worden geregeld.

Ik ben nu al ontzettend zenuwachtig, maar zit ook al vol met ideeën om te doen in Kaapstad. Ik hoop dat ik jullie via deze verslagen een beetje op de hoogte kan houden.

In het volgende verslag zal ik jullie meer vertellen over mijn stageplek.

Dikke knuffels
xxxx

  • 28 December 2015 - 22:05

    Oma Loes:

    Succes met alle voorbereidingen en als het zover is dan wachten opa en oma natuurlijk met spanning je berichten vanuit Kaapstad af. Dikke knuffels van ons x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Volg mijn avonturen tijdens mijn stage in Kaapstad, Zuid-Afrika

Actief sinds 28 Dec. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4670

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 09 Juli 2016

Stage in Kaapstad, Zuid-Afrika

Landen bezocht: